Tuesday, October 14, 2008

TM

Sebentar td aku br saja menerima satu panggilan drpd Jabatan Sumber Manusia TM.Xtau nak ckp whether aku hepi atau sedih.huhu mereka mengarahkan aku utk mengambil surat tawaran pada esk hari di ibupejabat (Menara Rebung, Bangsar).Tiket ke Sarawak suma aku da beli dan dijangka akan berlepas pada 29hb ni tapi nampaknya seperti terpaksalah hasrat itu dibatalkan.How sad!Aku nak juga pergi ke Sarawak kerana aku merasakan diri ini lebih tenang berada di sana berbanding di sini..Mungkin inilah dinamakan rezeki..Di mana ada rezeki di situ aku sanggup curahkan dan korbankan segala tenaga aku demi mencari sebuah rezeki yang halal..Kwn-kwn doakan kejayaan aku dlm hidup ini...:)

9 comments:

  1. saic, rezeki curah2...minta sikit...hehe

    ReplyDelete
  2. FOA, tahniah dr aku.. terharu aku bile baca post yg ko post nie.. Dah rezeki ko... Tp ingat, ko mmg LAYAK untuk that position.. pedulikan ape org cakap ek.. yg penting, kkep the good work.. nnt lehbw aku jenjalan kt sane ek.. he he he... bile start masuk office???

    ReplyDelete
  3. start masuk 3hb ni but still xtau posting kat mana..huhu

    ReplyDelete
  4. congrats dik! mesti happy coz dpt gak TM tu kan? dua2 pon ok pe...tp, pk la baik2...best nye...bistu decide nak g mana? CIMB or TM?

    ReplyDelete
  5. buat masa ni utk pegi TM coz they offer me better than cimb..huhu but in the long term cimb much more better coz in the next 10years cimb still growing compare to TM yg maybe akan turun.menurut kata pakar lah.huhu

    ReplyDelete
  6. Tahniah dan syabas.....cikgu tumpang gembira,Teruskan usaha dan jangan persiakan rezeki yang allah beri..Perlu bersyukur atas pemberiannya dengan akur akan perintahnya dan hindarkan apa yang dilarang.jangan lupa orang yang berjasa kepada anda......ok

    ReplyDelete
  7. all the best.....!rezeki ko...

    ReplyDelete