Sunday, October 12, 2008

Confusing!!

Hello everyone,
Hari ni btul2 aku xda mood langsung.Bangun je pagi aku terpaksa utk berdepan satu masalah yang membuatkan kepala aku pening.Kadang-kadang aku keliru yang mana satu harus aku utamakan.Argh!!aku malas nak fikirkan lagi suma ni coz benda ni buatkan segalanya hancur.Aku xpernah nak diberi peluang dan kali ni biarlah aku dgn keputusan aku.Aku akan cuba sehabis baik utk menempuhinya dgn penuh sabar sebab aku sedar bahawa aku akan menempuhi dugaan dan cabaran yang amat besar pada masa hadapan.My parents encourage me to do something new and they believe in the prospect next five years in the banking industry but some of them make me felt down!!To all my friends please do support me...:(

4 comments:

  1. oit,,, ape kes.... ko nie, jgn la memeningkan diri sendiri... ko kena pentingkan diri ko sendiri.. ape2 pk yang terbaik... and once u make the decision, stick at it.. jgan menyesal... nekad...

    ReplyDelete
  2. ntahlah dil...aku ni kdg2 terlalu memikirkan hati n perasaan org smpai kdg2 aku yg terseksa..aku takut nak buat keputusan coz aku takut menyesal dil..aku xda kekuatan utk suma tu..

    ReplyDelete
  3. phl tok dear??believe in urself n ur famili:) ya paling penting..lgpn ktk dh dpt support dr parent ktk,so why not?bakat fadil,boh pike hal org (even kmk mcm ya)huhu..p,kdng2 caya ngn diri sendiri k.mcm ni ktk leh berjaya sampi hr tok,mcm ya juak ktk akan berjaya..boh dikut glk kata org ya.even ktk myesal lak berlaku sstu atlest ktk dh cuba n ada xperince k:)

    ReplyDelete